Cennet gibi vatanımız var. derler ya taşı sıksan altın diye ha ondan ama bu coğrafyanin insanından iş yok o yüzden bu coğrafyanın insanları olarak sefalete mahkumuz. Bunu kimse değiştirmez sadece erteler ki zaten atalarımız hep ambargolar, sefalet görmüş biz torunların birazda olsa lüks içinde yaşaması bile bir şansdı