Arabayı otomatikden çıkarıp manuele alman için, motorun ciddi zorlanması lazım.Yani çok dik rampalarda dağlık arazideki onula gitmen zor Birde şu var araba motor ömrünü yemeye başlamışsa sağlam yol almışsa ancak o zaman manuele çekecegin zamanlar olur ..Yoksa hiç manuele almana ihtiyaç duymadan kullanabilirsin.