hocam ne saçma iş bu yav hu adam diyelim üye oldu cumhurbaşkanına hakaret etti sorumlusu ben mi oluyorum . değişik vallahi
aynen rıza göstermekten hakkınızda dava açılabilir.
telekominikasyon iletişim başkanlığı davacı oldu, bana herhangi bir bildirimde de bulunulmamıştı.
hakim bilirkişiye sevk etti, bilirkişi de suçun bende olduğu yönünde beyanda bulunmuş
o şekilde ceza aldım.