taksimcw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam, herhangi bir şey gerekmiyor
ama üyelerin eklediği içerikten sorumlusunuz
facebook, twitter gibi sosyal medya şirketleriyle kendinizi kıyaslamayın
bir üyenin eklediği içerikten dolayı ceza alabilirsiniz, yaklaşık 7 8 yıl önce 11 ay ceza almıştım.
dava yaklaşık 2 yıl sürdü ... ceza ileri tarihe ertelenmiş, para cezasına çevrilmişti.
hocam ne saçma iş bu yav hu adam diyelim üye oldu cumhurbaşkanına hakaret etti sorumlusu ben mi oluyorum . değişik vallahi