taksimcw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sosyal medya sitesi açmak için yer sağlayıcısı olunmasına gerek yok
içeriklerden sorumlu olur, yıllar önce bana bir üyenin eklediği içerikten dolayı dava açılmış ve suçlu bulunmuştum.
E ben de sorumlu olmamak için gerekli prosedürden bahsediyorum. Aynı doğrultuda 8.000 TL telif bedeli ödedim suçsuzken.