Bmw'yi bilmem ama bizim c4lerde aslinda yari otomatikten ziyade otomatiklestirilmis diye geciyor. Yani manuel sanziman elekyronik devre ile yari otomatik hale getirilmis. Bunun en buyuk avantaji vites gecislerini arac kendisi en dogru anda ve en dogru aralikta gerceklestirdigi icin. Debriyaj baski balata omru cooooook uzun oluyor. Ben simdi bu arabayi manuelde kullansam o debriyaj balatasi coktan degisirdi.