ATM üzerinden parayı gidip çekebilirsiniz. ( Banka kartınız ile yada kredi kartına bağlı ise vadesiz hesabınız ) Sizin imzanızı almadan kapatamıyorlar hesabınızı. İnternet bankacılığı vs. işlemlerine kapatıyorlar diye biliyorum. Eskiden öyleydi.