Ziraat'in kartını burada AGT Kurye diye bir yere veriyorlar. Onlar da bizim buraya getirmiyor. Geçen gittim o kadar kart arasında beraberce aradık. Adamların da umurunda değil. Sanki ben çalışanım. O gün bulamadık tabii. Sen git ben yarın bulurum dedi ama bir kaç gün sonra geldiğimde dahi bulunmamıştı. Yine beraberce kutu kutu kart aradık da sonunda bulduk. Belki 1 ay beklemiştik. Şimdi abimin de kartı geldi ama oda yeni açılan şubeye gelmiş müşteri hizmetleri bilmiyor yerini. Şube adresi veremiyoruz diyor. Takip kodundan sorgulayıp kuryenin telefonunu bulacakmışsın ona soracakmışsın. Halen bekliyoruz. Ne gelen var ne de giden.