Windows bilgisayarım çok yavaş ve nedense photoshop u açmaya çalıştığımda otomatikman adobe a yönlendirip benden giriş yapmamı falan istiyor. Geçtiğimiz senelerde ypktu böyle bir durum
Hesap açmanız ve Buna bağlı hesapta kullanmanız gerekiyor, aylık belirli bir ücretde ödenecek tabii hız olayı da ekran kartınız ile alakalı bir durum.(son sürümler GPU'ya geçti)