Windows kullanın, adobe ürünlerinin adam gibi alternatifi yok linux için gimp'de çok ilkel arayüz falan çok sıkıntı
Windows bilgisayarım çok yavaş ve nedense photoshop u açmaya çalıştığımda otomatikman adobe a yönlendirip benden giriş yapmamı falan istiyor. Geçtiğimiz senelerde ypktu böyle bir durum