Arkadaşlar ömrüm boyunca Windows tabanlı çalıştım.Photoshopta ufak işleri kendim yapıyordum. Şimdi linux mint kullanıyorum ve bu GNU Image programını bir türlü çözüp uyum sağlayamadım. Yanlış bilmiyorsam (Lütfen düzeltin) Photoshop linuxta çalışmıyor. Bana fotoğragfı kesebileceğim, arkaplana renk koduyla renk atayabileceğim,layerlar sayesinde transparan yazılır ekleyebileceğim,brightness ayarlyabileceğim bir program iletebilir misiniz?