Sistem çok yavaş biraz daha geliştirmeleri gerek. Bir firmayı reddediyorsun, sayfa yenilemesi için bekletiyor, mesaj izni penceresi geç yüklüyor.
Evet kesinlikle haklısınız. Sanki sadece sitede geçirilen zaman artsın diye yapılmış
Hocam çok teşekkürler vallahi bıkmıştım
rica ederim hocam