Arkadaşlar merhabalar tradingview'den coinleri incelerken NEO'nun dönemler içerisinde böyle çıkışlar yaşadığı ancak bir aylık süreçte kademeli düşüşe girdiği görülüyor. NEO'nun fiyatının Şubat başı gibi 16 dolar seviyelerine geri gelmesini bekliyorum. Sizlerin görüşleri neler?