Hayırlı olsun, Olması gereken buydu.

Limit derken en fazla 50 TL'mi gönderebiliyoruz. Sanırım bunu test amaçlı yapmışlar çünkü komik bir rakam.
Bu süreçte sistemi test edecekler.