Bugun apple destek ile konu hakkında görüştüm ve sunucularinda da bir verileri olmadığını iletti. Sence programı denemek boş bir çaba mı olur?
Apple sunucularında barındırmaz.Bence deneyin bir arkadaşım yaptığında olumlu sonuç aldı ve verilerinizi. Üstüne yenileri yazılmadan denerseniz kurtarma şansı daha yüksektir