Hocam bu indirimler artık ehsaba sadece 1 kez olacak şekilde tanımlanıyor.
Eğer ki site datalarınız sizin için önemliyse " örn: Remarketing audience vs." tutacaksanız zaten 1 kere kullandığınız bir şey olacak
Anladım hocam çokta önemli değil benim için çıkması son birşey soracağım henüz sitem 1.5 aylık belli makalelerime mi reklam çıkmalıyım yoksa bir kaç anahtar kelimeyemi ? Birde seo açısından bir artısı varmı reklamın