NaTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, eşikli hesap size bir katkı sağlamıyor. Yine reklam yaptığınız kadar tutarı Google sizden alıyor. Adwordsu yeni kullanacaksınız sanırım o yüzden uyarıda bulunayım. Birisi size eşikli hesap açar kartınızı tanımlarsınız sonra borcu ödemiyim yeni hesap oluşturayım demeyin kartınızla birlikte alan adınızda askıya alınır çok kötü uğraşlar bunlar siz uğraşmayın. Normal manuel ödeme seçenğinde bir hesap oluşturun günlük 50 tl bile verseniz sağlıklı bir hesapta kullanım sağlamış olun.
Hocam çok teşekkür ederim birde şu 150 harca 200 kazan kuponu vs var peki yeni hesap açsam bu bana da gelir mi ya da bir başkasından kod almalımıyım ?