Merhaba, eşikli hesap size bir katkı sağlamıyor. Yine reklam yaptığınız kadar tutarı Google sizden alıyor. Adwordsu yeni kullanacaksınız sanırım o yüzden uyarıda bulunayım. Birisi size eşikli hesap açar kartınızı tanımlarsınız sonra borcu ödemiyim yeni hesap oluşturayım demeyin kartınızla birlikte alan adınızda askıya alınır çok kötü uğraşlar bunlar siz uğraşmayın. Normal manuel ödeme seçenğinde bir hesap oluşturun günlük 50 tl bile verseniz sağlıklı bir hesapta kullanım sağlamış olun.