Konu
BTC yorumlarınızı alalım
07-01-2021, 22:12:10
#10
Dishekimi
50 yede çıksa alıyorum 5 e de düşse alıyorum para kaybedeyim pişman olmayayım 😂 yatırım tavsiyesi değil arkadaşlar benim gibi manyak olmaya gerek yok