Konu
Teşekkürler @Enderbey :)
07-01-2021, 19:29:07
#2
canpeksen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Baya memnun kalmışsınız hocam 2 kere konu açtığınıza göre
https://www.r10.net/tesekkurum-var/2...-enderbey.html