GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükseltmeyi değil Özel Gelişmiş seçeneğini seçmeniz gerek.
zaten kurulum sonrasından bahsettim, özel diyorum ssd yok.. bios menüsü de yeni sizin videodaki eski bios.. ama teşekkürler