Arkadaşlar merhaba , Excel'i ücretsiz nasıl kullanabilirim bilgisi olan var mı ? indiriyorum lisans istiyor. İnternetteki anahtarlarda geçersiz işe yaramıyor. yardımcı olabilecek var mı ?