Ben uzun zamandır kullanıyorum. Bazen sorunlar yaşanıyor yalan değil ama biraz sabırla tüm işlemler çözülüyor. Sonuçta internet işinde tüm sağlayıcılar sorunlu o yüzden F/P olarak düşünecek çok firma da olmadığı için tercih edilebilir diye düşünüyorum. Referans ile kayıt olsaydınız 2. ay kullanım ücreti ödemezdiniz.