Ben direkt şimdi değile tıkladım. Gerçi kabul etsek de etmesek de aslında yıllardır yaptıkları şeyi şimdi hukuki açıdan garanti altına almaya çalışıyorlar. Eski verilerimizi neden başkalarına izinsiz bu zamana kadar sattınız diye dava açacak babayiğit var mıydı ki şimdi kullanmayacak babayiğit olsun.