rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Whatsapp adam başı 10 tl istese %50 kullanıcı kaybı yaşar.
Bu şekilde kabul ettirerek para istemeden çok daha fazlasını kazanıyor.
Gerçekten de bu şekilde hocam, para istemek yerine bizim verilerimizi pazarlayarak daha fazla kazanç sağlıyor.