FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2. el öneririm artık 4k ya şuan leptoplar iyi değil. Bende bütün adobe programları kullanmak için veya diğer edit programları vb. gibi programları kullanmak için 8 bine aldım taksitli.
Olmadı hocam biraz daha bütcenizi artırmaya çalışın veya illaki 2.el laptopu taksitli satan vardır.
Anladım. konuya yazan tüm hocalarım olumsuz değerlendirme yaptı. Sanırım almaktan vazgeçeceğim. Teşekkür ederim hocam