Hocam 2. el öneririm artık 4k ya şuan leptoplar iyi değil. Bende bütün adobe programları kullanmak için veya diğer edit programları vb. gibi programları kullanmak için 8 bine aldım taksitli.
Olmadı hocam biraz daha bütcenizi artırmaya çalışın veya illaki 2.el laptopu taksitli satan vardır.