Hocam bir site sadece iceriklerden mi olusur? Kullanilan eklentiler, kullanici kayitlari, yorumlar, var ise yonlendirmeler, yapilandirmalar vb. Her iki site de Wordpress alt yapisini kullaniyor ise, tabi ki icerik aktarimlarini tek tiklama ile yapabilirsiniz.
2 sitede wordpress, yorumlar gelmiş, foto ve yazı da tamam, zaten 5 tane eklenti vardı onu da manuel ekledim; tek yönlendirme kaldı. hala ne eksik anlamadım zaten 40 tane post vardı sitede.
bunu sorma amacım yanlış bir şey ya da eksik bir şey mi var hala yapmam gereken?