Merhaba,
sadece icerik tasimasi yapmissiniz siz o islemlerle. Site tasimak demek degil bu da tabi ki. Arkadaslar site tasimanin da adimlarini gayet guzel yazmislar, fakat gelde 50 - 60 gb boyutlarinda, aktif bir siteyi tasi da goreyim, o kadar basit mi, degil mi?
ben de onu sormak istedim aslında, sizin dediğinize göre teknoloji hala gelişmemiş

şu an yeni domainde içerikler ve görseller her şey var, tam olarak ne eksik anlamadım?