Merhaba,
sadece icerik tasimasi yapmissiniz siz o islemlerle. Site tasimak demek degil bu da tabi ki. Arkadaslar site tasimanin da adimlarini gayet guzel yazmislar, fakat gelde 50 - 60 gb boyutlarinda, aktif bir siteyi tasi da goreyim, o kadar basit mi, degil mi?