kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende benzer belirtileri yazmak için geldim ama hocam gerekeni detaylı yazmış, teşekkürler.

-
Karın ağrısının çok sebebi olabiliyor. 15 yıldır karın ağrısı çeken birisiyim.

En son nedeni bulunmadığında zorunlu ameliyata girerek postu deldirdim ve Meckel divertikülü çıktı ve açmışken apendiks'de alalım demişler. Ondan sonra da crohn teşhisi konuldu.

İşin özü karın ağrısını neden olur diye internette araştırmayın boşverin.

İştahsızlık, kusma, bulantı, zayıflama, kanlı gaita vb. farklı belirtiler varsa

Genel Cerrahi + Gastroenteroloji görünün.
Şimdi tekrar baktim apandisite yakın değilmiş ağrı olan yer biraz daha üstte.