Hocam acayip karın ağrısı ile gitmiştim hastaneye.
Size yaparlar mı bilmem ama sağ kısıma yani ağrıyan tarafa parmak bastırıp bi anda çekebilirler bunun verdiği acıyı anlatamam o derece bi acı hissediyosunuz bi anda bağrışma bi yandan ne olduğunu bile anlamamazlık falan kötü bi durumdu yani.
Hastaneye gidin hemen ben patlamaya yakınken gittim bir de geceydi bu sebepten dolayı ertesi gün direk ameliyata aldılar. Bu arada narkoz geçtikten sonra çok ağrınız olucak özellikle sizi yürütücekler hazırlıklı olmanızı tavsiye ederim. Max 3 gün kalıyorsunuz hastane de. Bir de ameliyattan 1 saat önce su içmemeniz ve yemek yememeniz gerekiyo yani bana doktorlar tarafından denileni diyorum gidiceğiniz doktor farklı bir şey söyleyebilir.
Bu arada geçmiş olsun hocam.