Benimki patlamisti.Ortaokulda tahtaya bakarken birden kör oldum.10 sn kadar hicbisey goremedim.Sonra dizlerimin bagi çözüldü dizden asagisi tutmamaya basladi.Birden halsizlik oldu.Hoca noldu demis hatirlamiyorum.Hemen eve gönderdiler beni ayaklarimi surukleye surukleye gelsim.Doktora gittik iste beni ameliyata aldilslsr.Doktorun soyledigi sey hala akalimda 10 dakika daha getirmeseniz kurtaramazdik dedi.