Bu konuda ufak bir hatırlatma yapmak istiyorum. Şimdi çalıştığım kuruma geçerken buranın İnsan Kaynakları Müdürü bana neden istifa ettiğimi sordu (önceki okuldan ayrılırken), ben de istifa etmeyip te ne yapabilirim diye sorduğumda yıllık sözleşmem olduğu için yıl sonunda sözleşme yenilememe hakkım olduğunu illa ki istifa etmem gerekmediğini ifade etti. Kurumdan ayrılırken vereceğiniz dilekçede 2020 -2021 yılı sonu itibariyle sona eren sözleşmemi yenilemek istemediğim için özlük haklarımın tarafıma verilmesini talep ediyorum şeklinde bir dilekçe verdiğim taktirde tazminatımı alabileceğimi söyledi. Ben bu işlemi yapmadım çünkü yaz maaşımı zaten fazlasıyla yatırdılar alacağım miktarda bir değişiklik olmayacaktı fakat bu şekilde yapıp tazminatını alan var.