Hocam imzaladığınız kağıt çıkış ibranamesidir ve bir geçerliliği var elbet hele ki altına birde el yazınızla bir şeyler yazdıysanız (alacağım kalmamıştır tarzında) ama bu konularda yinede yargı yoluna başvurulabilir ve işçi mahkemelerinde %85-90 oranında işçi lehine karar verirler. Vereceklerini sanmam ama alabiliyorsanız o kağıdı geri alın derim.