Niye imzaladın ki? girmeseydin işe, kendi elinizle tazminatınızı yakmışsınız resmen.

Şirketlerin çoğu günümüzde bunu yapıyor, uyanık olup imzalamamak ve gerekli yerlere şikayet etmek gerekiyor. Lakin bunu yapan olmadığı için bu adamlar hala sektörde iş yapıyor.