İş yeri için şu dönemde maalesef haklı sebep, çünkü kanuni olarak ilk 2 ay deneme süresi olarak sayılıyor ve mazeret göstermeden ilk 2 ay içerisinde iş akdi sonlandırılabiliyor,

Ancak pandemi dönemi olduğu için bir aksilik yaşandığında personeli çıkartma şansı bulunmuyor iş yerinin. Kötü niyetli bir durum söz konusu olduğunda da iş yerinin eli kolu bağlanmış oluyor.

Şunu diyebilirsin, pandemi süreci sonlandığında ya da örneğin 2 ay sonra, istifa dilekçesini yırtmak istiyorum. Anlayışla karşılayıp, kabul edeceklerdir. Aksi durumda zaten iş yeri kötü niyetlidir. Fazla durmaya gerek yok orda.