İşe başlarken istifa dilekçesi olayını bir kaç yerde okumuştum ama forumda dile geldiğine göre olay gerçekmiş nasıl bir mantıktır arkadaş bu deneme süresi sonunda yırtacağız diyip yırtmayabilirler orada 5 sene sonra çıkarıldığında istifa dilekçesine tarih atıp devreye aldıklarında işçinin tazminatıda gidiyor buda yetmiyor istifa ettiğin için işsizlik maaşıda alınamıyor.

Konu sahibi arkadaş işi kabul ettiysen bir şey diyemem lakin kabul etmediysen bu durumu şikayet etmen daha iyi olur