lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, ilk defa duydum böyle bir olayı.
Firma şimdi istediği zaman işten kovabilir ve devlet bunu kendi isteği ile istifa etmiş olarak görecek. Dolayısıyla tazminat alamayacaksın.
Arkadaşa yanlış yönlendirme yapmamanız daha iyi olur. Kısmen dedikleriniz doğru olmakla birlikte iş yerine girerken alınan istifa dilekçesiyle işçiyi çıkartıp sonrasında mahkeme yoluyla tüm tazminatlarını alan işçiler mevcut. Yargıtay kararlarına internetten bakabilirsiniz.