Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçerliliği yoktur. Siz mevcutta çalışırken dahi böyle bir dilekçe vermiş olsanız, ve bunu kullanarak işten çıkarıldığınızi var sayalım asla geçerli değildir. İş mahkemeleri her zaman işçinin lehine karar verir. Siz işe girerken imzalatildi ve baskı altında imzaladım dediğiniz anda geçerliliği yok olur. Yalnız bu onlara neyi sağlar. Süreç uzar , mahkeme süreci en az ortalama 2 yıl sürüyor. Bir de bu başlangıçta yapılan işçiyi kontrol altında tuttuğunu imasidir. İstediğim zaman cikarabilirim. Bu durum zaten direk mobinge girer. Sizin açınızdan hiç bir sorun teşkil etmez.