Bazıları durumu yanlış anlamış. Reklam yasağı derken ilgili sosyal medyalar da Türkiye içerisinde kullanılan kartlar ile reklam ödemesi yapılamaz. Bu yasak yürürlüğe girerse bankalar bildirilir ödemeleri geçiçi olarak durdururlar. Kısacası ödeme yapamayacağınız için reklam açamazsınız.
Şöyle bir durum var, Türkiye'de kart anlaşması(iyzico) olan bir firma facebook böyle bir durumda, Türkiye'deki anlaşmasını devreye sokabilir. Buda bir alternatif olabilir onlar için.