neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben evde 2 kedi ve sokaktaki kedileri besliyorum. Dolayısıyla çok kaliteli marka alamıyorum. Ortalama iki ayda bir Enjoy 15 kg tavuklu yetişkin kedi maması alıyorum. Evdekiler ve sokaktakiler severek yiyor. Özellikle evdeki bir kedimiz mama seçiyordu bu mama ilk geldiğinde ödül maması gibi tepki verdi çok sevdi.
Teşekkür ederim cevabınız için hocam