Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yaşadığım yerde maalesef fibernet alt yapısı yok..
16 mb ' e ibareleri ile internet kullanıyoruz bırakın filmi youtube da en ufak bişey oynatsam en düşük kalitede izleyebiliyorum
Kullandığım sağlayıcı Turknet.. bugunkü test hızı 1.99 mb
Fikirleriniz tavsiyelerniz ?