Kullanıcı adı çok iyiymiş beyler
Tam açık artırmalık fakat düşük bir meblağ ile giderse üzülürüm.
konuya direkt kullanıcı adını almak için girdim ama fiyat bana biraz pahalı geldi geri gidiyorum
Hakikaten çok iyi ya.

Açık artırma olsaydı '100₺ ile başlayalım' diyecektim.
SADECE bugüne ÖZEL TEK FİYAT 300 ₺