Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

6ay üyelik 20trade puanı ile otomatik oluyor ve sizdede var diye görüyorum
Kimlik Bilgisi Vs. Verdiğimi Hatırlamıyorum. O Yüzden Sordum.