resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bundan koooskooca 6 yıl önce başlamıştım oynamaya. O zamanlar Betacraft yeni açılmıştı, tabii Premium alacak para yok, daha küçüğüz, ama oynama zevkimizi görsen... Şu an para var, premium var ama tadımız kaçtı usta
Yine de Minecraft benim hayatımın en iyi yıllarını geçirmemi sağlayan, bana hayatı öğreten oyundur.
O zamanlar 1.7.10 versiyonunda PvP atıyorduk, aga beee.
Duygulandım bak yine...
1.7 sürümü ilk çıktığında Faction sunucularında direkt ekibi toplar klanımızı açar warp ormana beklerdik herkesi Chatte yazardık warsa şeqliniz warp ormana bekleriz diye klan savaşları klan evi basmalar, topluca saldırmak ulan ne güzel günlerdi Şuraya eski klan savaşı videomu bırakıyorum...

https://www.youtube.com/watch?v=bM6M_1JJDbc