Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9. yılıma gireceğim Minecraft'ta Seviyorum oynamayı.
Ben de bundan koooskooca 6 yıl önce başlamıştım oynamaya. O zamanlar Betacraft yeni açılmıştı, tabii Premium alacak para yok, daha küçüğüz, ama oynama zevkimizi görsen... Şu an para var, premium var ama tadımız kaçtı usta
Yine de Minecraft benim hayatımın en iyi yıllarını geçirmemi sağlayan, bana hayatı öğreten oyundur.
O zamanlar 1.7.10 versiyonunda PvP atıyorduk, aga beee.
Duygulandım bak yine...