Evet hocam dikkatimden kaçmış 16 gb ram versiyonuda varmıs sanırım biraz daha fark vererek 16 gb ram versiyonunu almak daha mantıklı olacaktır.
Kesinlikle öyle çünkü sonradan yükseltme yapılamıyor. RAM belleklerini işlemci yongasına dahil etmişler. Baştan yüksek almak çok daha mantıklı.
Not: Retina Pro'lar ile beraber bellek modülleri anakart üzerine direk gömülü geliyordu onlar bir şekilde değişiyordu maliyetli olsa da ama M1'lerde bu bellek modülleri direk M1 çipin içine dahil edilmiş o yüzden değişemiyormuş.