2019 Macbook Pro kullanıyorum 7 aydır. Grafik işleri yapıyorum ben de. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Bu işler için çok iyi bir bilgisayar. Pil ömrü zaten konuşmaya gerek yok, 5-6 saat tasarım yaptığım oldu tek şarjla. Film vs izlerken 2-3 gün şarja takmıyorum Bilgisayarı neredeyse hiç kapatmıyorum. Kapağını kapatıp koyuyorum. Photoshop ve Illustrator hep açık. Performans çok iyi kısacası. Pişman olmazsınız.