Mac'in en önemli özelliği basit olması fazla bir sıkıntı yaşamazsanız c nerde, d nerde, denetim masası nerde filan düşünmeyip akışına bırakın mac kullanan kimsenin windows'a geçme isteğini görmedim. 2K, 4K ciddi videolar render ediyorsanız windows'ta bir performans cihazı kurmak mantıklı günlük ve yazdığınız programlar için macbook'tan iyisi yok. Ekran kalitesi herşeyi özetliyor zaten.